Death Rides Pack
Featuring multiple exclusive side-quests, this pack allows the most fearless adventurers to explore more of the Maker's Realm and Dead Plains and earn additional experience and loot. Aid an ancient Construct, battle The Bloodless and retrieve Karn's lost treasure in this unique game play content. Please note this item is NOT included in Season Pass which ONLY includes the Maker Armor Set, The Abyssal Forge, and The Demon Lord Belial.