Deadside: Supporter Pack
A package of goods for those who wish to go the extra mile to support the developers of Deadside. Includes: - 18 additional Safe Zone storage slots - Supporter skins for starter items: Knife Lighter Camo T-shirt - Additional items: Walkie-talkie Binoculars Flask The knife, lighter, and T-shirt are automatically replaced with the special Supporter Pack versions. All additional items can be found in your inventory. Thank you very much for your support!