Dead Rising 4 - X-Fists
Smash and bash your way through the zombie mayhem while wearing these exclusively skinned X-Fists. Available from Emergency Shelter vendors (Story) and Vending Machines (Multiplayer), the X-Fists come ready-to-wear with an Exo Suit. Get ready to deliver a mighty thump.