Dead by Daylight: Endless Hunt Pack Windows
Fear follows in the Endless Hunt Pack, which includes 9 playable characters from 4 of Dead by Daylight’s most ruthless Chapters yet: Portrait of a Murder, Roots of Dread, Forged in Fog, and Tools of Torment. Take wing to create a masterpiece of suffering. Hold your breath as the darkness surrounds you. Harken back to an age of rusted steel and untold cruelty. Lock eyes with an apex predator fueled by bleeding edge tech. The ultimate multiplayer horror experience awaits in this incredible Pack, featuring four original Killers and five original Survivors to bring into The Fog. The Endless Hunt Pack includes: - The Artist and Jonah Vasquez (Portrait of a Murder) - The Dredge and Haddie Kaur (Roots of Dread) - The Knight and Vittorio Toscano (Forged in Fog) - The Skull Merchant, Thalita Lyra and Renato Lyra (Tools of Torment) - 9 additional Outfits for select included characters. - 6 DLC exclusive items.