Dark Deception Demo
Death awaits you in Dark Deception, a story-driven first-person horror maze game. There's nowhere to hide & nowhere to catch your breath. Run or die - it's your choice. Trapped in a realm of nightmarish mazes with a mysterious woman, your only hope of survival is to find a way to escape. This demo contains the first chapter in the Dark Deception story.