Daring Bearings Bundle
Far-flung island frontiers await the footprints of a trailblazer crew! The Daring Bearings Bundle contains the Shoreline Scouts Clothing Bundle, the Shoreline Scouts Compass and Spyglass, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.