Customisation Bundle 1
The items in this Customisation Pack Bundle are also available as individual character Customisation Pack. Please be careful not to purchase the same contents twice. This bundle includes items for 9 characters; Akira, Sarah, Kage, Wolf, Lion, Aoi, Brad, El Blaze and Jean! Once downloaded, the items can be accessed via the TERMINAL menu.