Curious Expedition
Curious Expedition draws inspiration from the enthusiastic curiosity that for centuries have driven the human species to the far corners of the earth. Take part in the glory and wonder, but also the horror and peril that is the constant companion of the explorer. Race to the halfway around the world and beyond in an often cut-throat competition for fame or infamy with your colleagues and rivals at the Explorers Club. Raise your reputation and win the ultimate recognition through donations to the museum, or line your pockets with your looted riches. Now go explore, adventure awaits!