Crime Fighter Challenge Pack #6
Get this Crime Fighter Challenge Pack to play as the caped crusader as he fights the war on crime in your favorite locations from Arkham Asylum, Arkham City and Arkham Knight. This expansive challenge pack allows focused training in Freeflow Combat and Invisible Predator stealth incursion.