CORE.SYS
Break in, retrieve highly protected data and get out clean in a fast-paced hacking simulation! Get ready to hack your way through increasingly complex computer systems in retro arcade style! CORE.SYS is a brainteasing action puzzler where you’ll need to break through layers of digital security with quick-thinking strategy. Move your cursor around a 5x5 grid of alphanumeric key panels, use your scanning ability to identify the next piece of code needed and select that panel to complete the code sequence, thus bypassing security and gaining access to the next layer. Be careful, though! The deeper you hack, you’ll have to contend with more intense firewall sweeps. Can you locate the data you need to extract and get out clean?