Comic Book Legends
Discover the adventure and action bundle, bringing together three thrilling games: Blacksad: Under the Skin, North & South and XIII. Immerse yourself in unique universes and prepare for captivating and varied experiences. Blacksad: Under the Skin In Blacksad: Under the Skin, take on the role of John Blacksad, a feline private detective, and dive into a dark and fascinating thriller inspired by the best-selling comic book. On the streets of 1950s New York, solve complex mysteries, interrogate intriguing characters, and uncover a conspiracy that threatens the city. Demonstrate your deductive skills and ability to unravel intrigues to uncover the truth. The Bluecoats North & South Step back in time with The Bluecoats North & South, a game that transports you to the era of the American Civil War. Choose your side and lead your troops in epic strategic battles. Control territories, engage in duels and take part in historic confrontations while planning cunning tactics to achieve victory. A unique blend of action, strategy and real-time gameplay awaits you in this revisited classic. XIII Immerse yourself in the stylish world of XIII, an adaptation of the cult graphic novel of the same name. You take on the role of XIII, a man with amnesia who is being pursued for a crime he didn't commit. Avoid pursuers, discover your identity and uncover the secrets behind a complex plot. With gameplay that blends action and infiltration, distinctive cel-shaded graphics and a captivating plot, XIII will take you on an adventure full of twists and turns. With this action-adventure bundle, you'll have the opportunity to discover immersive worlds, explore captivating stories and take on unique challenges. Immerse yourself in the dark and haunting universe of Blacksad: Under the Skin, relive the history of the Civil War with North & South and unravel the mysteries of XIII. Get ready for unforgettable experiences and unleash your inner adventurer.