CometStriker DX
CometStriker DX is an arcade action shooter featuring dodging, strategic power-ups and intense boss fights! A world devouring, living space station has set its sights on your planet! Help Lt. Comet Striker on his journey to recover the Ancient Power Cores from various worlds in order to power the Planetary Defense Cannon, his world's only hope against this cosmic menace!