Cluedo: Whispering Pines Retreat Crime Scene Bundle
A new story unfolds at Whispering Pines Retreat! A group of six supposed strangers seek refuge in the brand-new forest wellness centre, but things take a dreadful turn when they become entangled in a shocking crime… Mr Boden “Boddy” Black personally invited each guest to his state-of-the-art retreat for some much-needed R&R away from their personal struggles – so which of them would decide to manifest his murder? And did it have anything to do with the true nature of Whispering Pines Retreat? Six suspects, multiple motives and one victim – solve the case and become the ultimate detective in this all-new crime scene for Clue/Cluedo! INCLUDES: A BRAND-NEW CRIME SCENE – Check in to Whispering Pines Retreat, Mr Boden “Boddy” Black’s wellness retreat, and take in the beautiful sights. THEMED COSMETICS – This crime scene includes a new player avatar, a different card back, a themed clue sheet, a leafy dice set and 12 new tokens. MORE STORY TO EXPLORE – Discover new backstories, motives and clues in an original Clue/Cluedo tale!