City Transport Simulator: Bus Pack 2 (DLC Bundle)
City Transport Simulator: Ultimate Bus Pack — the most comprehensive and fully licensed bus collection in City Transport Simulator! With 11 incredible buses spanning classic, modern, and the brand-new MAN New Lion's City, you can expand your fleet like never before. This pack is designed for true bus enthusiasts who want variety, realism, and unmatched immersion. Drive All 11 Fully Licensed Buses: - MAN New Lion's City 12C (T2 & T3) - MAN New Lion's City 18C (T3 & T4) - MAN New Lion's City 19C (T3 & T4) - MAN Lion's City A23 (T3 & T4) - Gräf/Steyr NG235 - MAN Lion's City A26 (14.7m) - MAN Lion's City A47 (10.5m) Each bus is authentically recreated with detailed cockpits, realistic handling, and true-to-life engine sounds. From nimble city streets to high-capacity urban routes, every bus delivers a unique and thrilling driving experience. Tram & Bus Depot + Southern Route: This pack also includes the Tram & Bus Depot + Southern Route DLC, giving you full control over your fleet and new gameplay possibilities. New Features & Gameplay: - Tram & Bus Depot: Loop circuit, storage halls, manual branching switches, and three access points for ultimate operational control - Southern Route Expansion: Navigate new stations, skyscrapers, a massive construction site, and a peaceful Japanese garden - Build and customize new tram and bus lines, monitor performance, and expand your city network Step into the driver’s seat, master your fleet, and transform your city’s streets with the Ultimate Bus Pack — the definitive collection for bus fans who want it all.