City Transport Simulator: Bus Expansion Pack
The City Transport Simulator: Bus – Expansion Pack brings new gameplay, stations and fully-licensed buses to your network. Perfect for players looking to grow their bus and tram operations. This Pack not only includes eight modern buses, but also the Tram & Bus Depot + Southern Route DLC, adding new ways to build a thriving city transport empire. New Buses Included: - MAN New Lion’s City C12 – A brand-new solo bus in the New Lion’s City family, perfect for dense city routes with tight corners and frequent stops. - MAN New Lion’s City C18 – The brand-new articulated version, delivering extra passenger capacity while keeping the modern styling and comfort. - MAN New Lion’s City C19 – The even bigger articulated model, the longest of the New Lion’s City family, ideal for high-volume urban corridors. - MAN Lion’s City A47 – A compact 10.5 m solo bus, great for narrow streets and lower-volume lines where agility is key. - MAN Lion’s City A26 – A full-size 14.7 m solo bus offering a completely different driving experience, with a counter-steered third axle and roomy passenger space for busy city routes. New Features & Gameplay: - Tram & Bus Depot: Includes a loop circuit, storage halls, manual branching switches, and three access points for full operational control - Southern Route Expansion: Navigate new stations, skyscrapers, a large construction site, and a serene Japanese garden, enhancing the urban landscape - Build and customize new tram and bus lines, monitor performance, and grow your city network Step into the driver’s seat and bring your city’s public transport network to life with more depth, realism, and excitement than ever!