Expand your horizons with “Map Pack 4” from the community creator Uncle Ron. This Content Creator Pack introduces new maps, each inspired by iconic rivers, dramatic landscapes, and breathtaking coastlines. From tropical archipelagos to alpine fjords, these maps and 10 new intersections let you create your next city in a unique but realistic setting. ‘Map Pack 4’ includes: ▪ 10 New River and Landscape themed Maps (3 Temperate, 2 Tropical, 3 European, 2 Boreal) ▪ 10 New Intersections This pack can be bought as part of the ‘Shops of Shibuya Bundle’ containing ‘Shops of Shibuya’, ‘Map Pack 4’, and ‘Harumi Nights FM’.