CHEEMS The Game
Adopt your CHEEMS in this delightful virtual pet game! Feed, play, and keep your Shiba Inu companion happy. Meet your new friend in CHEEMS The Game! Take care of your own CHEEMS, a virtual Shiba Inu. Feed him, ensure he gets enough rest, and play together. Earn coins by playing minigames to keep your CHEEMS happy and buy more clothes for him. New games and outfits are constantly added to the app. Have a blast with your furry companion!