Celestial Companions Bundle
Brighten up any room with a radiant costume, or find your ship's new star with an astral feline companion. The Celestial Companions Bundle contains the Lodestar Costume Set, the Lodestar Cat pet, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.