Bus Simulator 21 Next Stop - VDL Bus Pack
Get ready to enjoy the latest Bus Simulator 21 Next Stop expansion pack and expand your bus fleet with three new fancy buses! This Bus Simulator 21 Next Stop – Bus Pack includes three new buses licensed from renowned manufacturer VDL Bus & Coach! Upgrade your Bus Simulator 21 Next Stop fleet and get the following content: Citea SLF-120 Electric 40-feet e-bus with a capacity of up to 92 passengers. Comprises 2 axles and 3 doors. Citea SLFA-181 Electric, BRT design E-articulated 60-feet bus with a maximum capacity of 143 passengers. It features 3 axles and 4 doors. Citea SLFA-180 Electric 60-feet articulated bus that can accommodate up to 145 passengers. It is equipped with 3 axles and 4 doors. 5x Interiors This bus pack includes five unique interior designs specifically crafted for this expansion. Customize your bus with these five eye-catching seat patterns with matching floor motifs. All four interior designs are compatible with the three new VDL buses (and with your other buses). Mix and match to create your personalized bus and make it your own!