Bumballon
Join Bumballon on this cute but frantic adventure spanning across an incredible world full of dangers! Explore 7 unique worlds overflowing with beautifully animated graphics and retro game nostalgia. Overcome various perils to save Bumballon's magical kingdom and rescue the beautiful Princess Moon. Each mistake becomes a lesson to overcome future obstacles in Bumballon’s tough but fun and rewarding journey. Features: * Beautiful animated graphics. * Explore 7 worlds. * 35 different levels. * 5 unlockable skins. * Variety of action mechanics.