Bullets and Brains
In Bullets & Brains, you'll find yourself immersed in a sprawling post-apocalyptic environment, teeming with engaging atmosphere and danger at every turn. As one of the last survivors, it's up to you to navigate through the desolate streets, abandoned buildings, grimy alleyways, but also forests, sewers and even snowy mountains, fighting off waves of relentless zombies. But fear not, for you possess a powerful advantage. Collect brains and energy and keep on leveling up! These items will boost your character's abilities, enabling you to unleash devastating attacks and turn the tide of battle in your favor. Bullets & Brains offers you the choice of different characters to play as. Each of them has a unique appearance, stats and starting weapon. Are you afraid of fighting alone? Group up with another survivor and do everything you can to keep each other alive! The more the merrier, right? Co-op Mode is all you need to have even more fun while battling against hordes of zombies. The choice is yours, and the outcome depends on your skill and strategy. As you fight your way through the zombie-infested city, rack up scores and strive to earn high ratings. Are you ready to face the hordes of brain-hungry zombies in the chaotic post-apocalyptic landscape? Grab your weapons, brace yourself, and embark on the ultimate battle for survival in Bullets & Brains. The fate of humanity rests in your hands. ● Choose between many distinctive characters, each with their own starting weapon. ● Explore a sprawling post-apocalyptic environment, filled with atmospheric locations and hidden secrets. ● Engage in intense top-down 3D shooter combat against never-ending hordes of brain-hungry zombies. ● Group with last survivors to protect each other in mayhem battles - Bullets and Brains offers a co-op mode! ● Collect brains in order to level up and energy that grants powerful abilities, allowing you to unleash devastating attacks. ● Experience the game with your preferred control scheme, supporting both mouse and keyboard as well as gamepad. ● Test your survival skills against endless waves of undead ● Enjoy the fast-paced action and dynamic gameplay that keeps you on the edge of your seat. ● Unleash your strategic thinking and skillful aim to overcome the relentless zombie onslaught. ● Adapt your tactics and loadouts to suit different enemy types and encounter two new challenging foes. ● Uncover hidden collectibles and unlock bonus content as you progress through the game. ● Engage in thrilling and satisfying gunplay, with a wide range of weapons and explosives at your disposal.