Blue Sun
Hellpoint: Blue Sun DLC reveals the complete story of Irid Novo, for those who can understand it. Asmodeus, the deal maker, take an interest only in the most proficient of Spawns! Travel to the Blue Sun parallel dimension to experience a new layer of story that reveals the one true cause of the Merge cataclysm. Three new sprawling areas explore and die in, expanding the interconnected level design. - A ton of new armors, characters and bosses - A variety of quality-of-life improvements designed alongside the Hellpoint player community, like stat respec and inventory management. The team at Cradle Games poured all their heart and gratitude to invite you for one more sojourn on Irid Novo.