Blood Dungeon
From the creators of Nidhogg comes a game about 2D platforming survival. You'll have to parkour your way around treacherous dungeons to kite monsters while gathering blood and powerups. Survive a run, take the bones you’ve earned to the Bone Shop, and get stronger. Complete quests to unlock upgrades, arenas, skins, and more.