BLACKTAIL
Become the guardian of the woods or the terror nightmares are made of. Forge the legend of Baba Yaga and live out its origins in BLACKTAIL, a one-of-a-kind blend of intense archery combat, magic and dark storytelling set in a vibrant fairy tale world. You play as Yaga, a 16-year-old girl accused of witchcraft and expelled from a medieval Slavic settlement. When living memories of your past return as foul, walking spirits, you are left with no other option than to hunt them down in hopes of unravelling your own mystery. - Decide the fate of the land and its inhabitants, witness the impact of your decisions on your skills through BLACKTAIL’s Morality system. - Track down elusive spirits with your trusty bow and gauntlet, engage in thrilling boss fights. - Craft arrows and potions, hunt wild game, and gather resources to survive in the ominous woods. - Find hidden treasures to learn more about your surroundings and history. - Collect lost recipes and brew elixirs to improve your abilities and shape your playstyle.