Bag Fight - Gear Pack Plus
Bag Fight - Gear Pack Plus includes: - 1000 Chips - 100 Gems - 5 Golden Keys - 20 Head Blueprints - 20 Body Blueprints - 20 Jewel Blueprints - 20 Book Blueprints Gear Packs are packed with keys to get more gear, blueprints to make it stronger and some chips to enchance your stats! Build stronger heroes, face tougher enemies, and keep evolving your perfect setup!