Atomfall: Story Expansion Pack Wicked Isle
Surrounded by murky and perilous waters lies a wicked isle… a mysterious new region to explore, nestled off the Cumberland coast. They say there was a creepy old fishing village out there, but the locals haven’t seen anyone from there for years. There is a boat from the Wyndham Village shore for anyone brave enough to go and look for themselves. New mysteries, new supplies and new possibilities of escape could lie ahead for anyone who dares. The Atomfall story continues with the “Wicked Isle” Story Expansion Pack, introducing a new location, enemies, quests, characters, items, weapons, and more. Explore the isle’s mysteries Shrouded by dense fog, this strange isle holds secrets that lead to the heart of the mystery. Uncover leads that intertwine with the Atomfall narrative, expanding the story and unlocking new routes out of the Quarantine Zone. Uncover new treasures While exploring you will find new items, weapons, and skills to help you as you survive in the Quarantine Zone. Deadly blunderbusses, upgraded metal detectors, and otherworldly abilities are just some of the things you’ll find on the isle. Face fearsome foes The inhabitants of the isle have not escaped the impact of the disaster. A deranged druid cult has become even more powerful through their pagan rituals; roaming bandits have embraced the island’s nautical past and strange creatures lurk in the watery depths. If you want to survive, you’ll need to be prepared to fight back.