Ashes & Abyss
Ashes & Abyss A small gas station sits just on the edge of town. Mortals gather around a campfire in the campground just across the street. Make this trip to new level - Gas Station - be a night the mortals will never forget. Meanwhile, across town, there's horror brewing beneath the waves. The ocean takes far more than it yields in the new level - Marine. Two new characters also join your roster. Release Pyro and Bathys from their chains!