AMAZE! Level Pack 2
Are you ready for an even greater challenge in your favorite game? Our DLC - Level Pack 2 - is here to take your gameplay to the next level! With Level Pack 2 you'll get an extra 150 levels in Classic mode and an additional 50 levels in the more challenging Time Rush mode. Can you beat them all and become the ultimate champion? Discover the exciting new world of challenges and adventures that await you with Level Pack 2 DLC.