Alien Invasion
It’s the Aliens! They’re invading. Or are they? If you play the Body Count mode they are. As FIB Agents Worms, your mission is to repel our many tentacle superiors. Prefer to be from another world? Fire up the Campaign mode and the tables are turned as you battle the inferior earthlings to recover your space ship and escape back to wherever it is you call home. With Plasma Blasters, Energy Orbs and the UFO Strike, as well as lovely new hats and gravestones you will have all the materials you need to ensure the humans bow down before your Alien Over lordship and pledge themselves to you. And before you fly home victorious, make sure your battle is remembered long into the future by earning the 5 new achievements.