Accessory: Protective Band
Enjoy Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection even more with add-ons! Contains the following: Accessory: Protective Band A special accessory for the protagonist to wear! *You can use the Edit Ranger (from the game start) or Change Appearance (from the chest at any base) menus to select an accessory. *Effects are solely cosmetic. *You can change your accessory in the course of gameplay.