AC4 Kraken Ship Pack
Inspired by the legendary Kraken creature, unlock 3 new customization items for your ship: Kraken Figurehead, Kraken Sails, Kraken Wheel.Important: You need to progress until Sequence 3 memory 04 to see those items in the Jackdaw upgrades menu. Go into your Captain’s cabin or in a Harbor Master to equip them on your ship.