Lulu's Temple
Lulu’s Temple challenges you to venture inside a deep horrifying pyramid, filled with dangerous foes, traps and mysteries. Play as a curious archaeologist who foolishly traps himself inside a temple after stumbling his way in. Use your powerful gun to blast the undead and your torch to light your path ahead. Features: * Horrifying Egyptian adventure filled with undead lurking in the dark. * Interesting light mechanic that encourages player to tread carefully and make clever decisions. * Thrilling shooting action filled with blood splatter and gore. * Retro soundtrack with an experimental Egyptian twist. * Mysterious golden scarab companion. * An ominous giant deep inside, guarding the secrets of the pyramid.