Dead Island 2 - Kingdom Come: Deliverance II Weapons Pack
Now you can get properly medieval on your horrifying foes with two brand new weapons from the Kingdom Come: Deliverance II universe. Sir Radzig's Sword Hack and slash through the zombie horde with the iconic Sir Radzig's Sword. Henry, the protagonist of Kingdom Come: Deliverance II, has a strong personal connection with this weapon; duty, revenge and rage are the fuel for our hero and his quest. This long sword is vengeance in steel form; ideal for eviscerating any shambler that gets too close. Zizka's Mace A skull-crushing tool of brutes, hammering the dead with raging force. A weapon of choice of the famous historic Czech warrior Jan Zizka, whose one-eyed face and war reputation made him a living symbol of this powerful weapon. Its ability to smash zombie heads is unmatched.