Color Runaway
Test your reflexes in Color Runaway, a fast-paced action arcade game where every decision can define your score. Hit obstacles of the same color, avoid the wrong colors, and try to survive as long as possible as the speed and challenge increase. MATCH THE RIGHT COLOR AND BREAK YOUR RECORD! Match your color with the obstacles to score points and stay in control in an increasingly intense race. AVOID THE WRONG COLORS OR THE GAME IS OVER! Dodge dangerous obstacles, react quickly, and surpass your own limits in fast-paced and challenging matches. COLLECT STARS AND UNLOCK NEW ITEMS! Collect stars during matches and use your rewards to buy new items in the store and customize your experience. Color Runaway combines reflexes, speed, obstacles, scoring, and survival in an arcade experience that's simple to learn and difficult to master. The further you advance, the faster the action gets: stay focused, choose the right target, and try to achieve the highest score.