Santa Runner Jumper
This casual game will bring lots of fun and challenges, with a charming Christmas theme. Can you reach the last level and help Santa Claus? GAMEPLAY Get ready to jump and dodge obstacles while collecting presents! Control Santa Claus as he goes through various challenges to collect gifts and deliver them on time. The game is easy to learn but difficult to master – with each new level, the obstacles increase and new challenges arise to test your skills. FEATURES Unlock new characters and gifts! Earn coins as you play and unlock fun new characters, including Santa Claus in different outfits and other festive characters! With 3 unique themes, each more magical than the last, the game offers Christmas-themed soundtracks and enchanting graphics that bring the true magic of Christmas to every jump. Choose from cute and quirky characters: adorable animals, Christmas elves, jumping reindeer, and even Santa's helpers! BEST CASUAL GAME! With a Christmas theme full of magic and adventure, enchanting graphics, and addictive gameplay, this game will captivate you with each new level! Help Santa spread the joy of Christmas while facing challenges!