Vapor World: Over The Mind (Game Preview)
Lost in darkness, a boy drawn into a twisted dream, no way out. Vapor World: Over The Mind is a narrative-driven souls-like platformer focused on deflection combat, set in a vast atmospheric dreamscape painted entirely by hand. Memory lost, a boy caught in a dark past. Nightmares bloomed from that past drag him deeper into darkness. The only way back to reality stands sealed before him. Lindsey, veiled keeper of dreams, tells him the door will open only when the dreams of those swallowed by trauma are gathered. Across the unfolding nightmare, the journey back to reality begins. FACE THE NIGHTMARE Defeat the Traumas, mighty bosses that haunt this world, and their offspring Seeds. Overcome each challenging battle and draw in the strength of every creature you break open. EXPLORE A MIND SHAPED BY SORROW AND REGRET This dark dreamworld sprawls vast and unknowable, held together by a force beyond understanding. Recall each lost fragment and press deeper into the darkness. Push heavy obstacles aside, climb hidden ladders, and discover new abilities along the way. UNRAVEL THE DARKEST DREAM AND FACE THE HIDDEN TRUTH Every fragment you recall brings forgotten memories closer to the surface. Descend through a dream filled with unimaginable dangers, and uncover the secrets veiled at its core.