Tears Revolude Special Edition
This edition includes the full game and the following available add-ons. The main game and add-on content can also be purchased separately. Please avoid duplicate purchases. - Experience x3 - Tears Revolude - Skill Proficiency x3 - Tears Revolude - Experience & Skill Proficiency x2 - Tears Revolude - No Encounters - Tears Revolude - Damage x2 - Tears Revolude A century after the legendary artist Orwiel vanished, Sion and Michelle begin a journey to uncover his final works. Along the way, they encounter Liara, a mysterious girl who has lost her memories. What she carries holds the power to alter their path and entwine their fates, drawing the party into a story of art, destiny, and hidden truths in a classic fantasy world. This classic command-based JRPG features a 3D isometric map interface and smooth, dynamic battle animations. Explore dungeons and engage in easy-to-learn turn-based combat inspired by old-school RPGs. Enhance weapons at the blacksmith, learn up to five skills per character, and strengthen those skills through repeated use as their power and effects evolve. Build the SP gauge during battle to unleash powerful special abilities, and expend it all at once to trigger devastating combo attacks with your allies.