Well Game StudioPlatformer
This bundle contains 2 platform games: Cat in the Box & Alex the Rabbit (both with versions for Xbox One, Xbox Series, and Windows). Take advantage of this opportunity! Cat in the Box - is a charming platformer and puzzle adventure where creativity, timing, and strategy are the keys to success. Alex the Rabbit - A classic, fun, and challenging 2D platformer. Follow Alex, a brave rabbit, on an action-packed adventure through colorful and dangerous worlds.