"Pry open your third eye." Speak, and your flock will hear your word. With a set of cult-inspired gear, your charisma will be undeniable. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices. Find your unlocked items under their corresponding shop: wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.