Hyposphere: Rebirth
Hyposphere is not simply a classic "marble" platformer, it may also be the most beautiful and one of the most harcore marble ball game ever! A cunning artificial intelligence, along with the help of a clever virus, has taken over every computer in the world! There is only one chance to fight back: pass the tests generated by this dastardly digital demon! Dare you accept the challenge and prevent the coming of the end of the information age? There's only one way to find out: take control of Hyposphere and dive into the adventure! Key features: Stunning graphics with the power of the Unreal Engine 4! 100 levels of clear gameplay!- Non-linear levels, which can be played in different ways! During the adventure you can collect a variety of bonuses. After you complete game we enable for you New Game + with more harcore gameplay!