Ancient Egypt, a land of majesty and intrigue, is disappearing in a ruthless fight for power. Unveil dark secrets and forgotten myths as you go back to the one founding moment: The Origins of the Assassin’s Brotherhood. Upgrade your game experience with the Deluxe Pack. The Deluxe Pack includes: - The Ambush at Sea mission. - The Desert Cobra pack (Including 1 outfit, 2 legendary weapons, 1 legendary shield and 1 mount) - 3 Ability points.