3XTINCTION - Premium Pack 1
The Premium Pack 1 unlocks cosmetic content for 3XTINCTION. This pack includes 4 new mercenaries and 10 profile banners. This is a cosmetic pack, and will not give you any gameplay advantage. This pack is also and above all a way of supporting the game's development.