2016 Batman v Superman Batmobile Pack
Battle Gotham City’s infamous villains with the 2016 Batman v Superman Batmobile Pack. This pack includes the Batsuit and Batmobile from the highly anticipated film Batman v Superman: Dawn of Justice.