2014 Horror
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for Rolento, Elena, Poison, Hugo, and Decapre. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.