[League of Enthusiastic Losers] Vitya and Volodya - two best friends and heroes of our story - swim with a struggle in everyday life and try to stay afloat. Facing an eviction, they decide to find a treasure that will help with debt repayment. In the course of the adventure, they will meet many new friends, witnessing unaverage (or in the eyes of some very average) events for a typical housing complex. Decide the fate of your heroes and guide them towards happily ever after. Thanks to the charming graphics you will be transported straight back to the time when the internet was a western invention. A warm and enveloping soundtrack will put you in the mood for an emotional voyage. [Brawl Chess] Are you ready to become a champion? Choose your hero and challenge other players in this family-friendly game with a lively cartoon style. Train your brain and bond with your loved ones at the same time. In this fantasy world, one of brave heroes leads your chess army to victory. Cartoon visuals make the game accessible to everyone. What’s going on there! Arrows fly above heads and swords break in the heat of battle. Or maybe you prefer classic chess? You can always change your pieces to traditional ones. Brawl Chess connects generations in a multiplayer, but a single player will also appeal to players of all ages. There are 5 levels of difficulty. The first is great for children to learn. The fifth is suited for chess veterans who are looking for a serious challenge.