Horror & Sports Pinball
Enjoy 6 games in one with the perfect reproduction of real pinball machines, with all kinds of graphic details and sounds. Discover all the secrets, complete all the missions and become number 1 in the world or the best among your Friends, posting your high score on the online leaderboard. - Arcade design. - Multiball, Extraball, Skillshot, Jackpots... - Reproduction with all the details, lights and sounds. - 4 different cameras to choose from. - Online Leaderboard. This pack includes the games: Werewolf Pinball, Mummy Pinball, Halloween Pinball, Soccer Pinball, Touchdown Pinball and Basketball Pinball. If you prefer, you can also purchase them separately in the Microsoft Store.