Outbreak: Heart and Brains Collection
Before the outbreak, Cypress Ridge was full of monsters. After the outbreak, it only got worse. Experience four seminal survival horror nightmares as you investigate the origins of the epidemic in Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows. Then take to the streets and blast the undead in the outrageous on-rails shooter Railbreak. Finally, experience two 90's survival horror nightmares as Cypress Ridge is assaulted by the undead and dinosaurs alike in these loving homages to the origins of survival horror. This collection includes three full games - Outbreak: The Fedora Files What Lydia Knows, Railbreak, Dinobreak, and Outbreak: Contagious Memories. Outbreak RPG is accessible inside What Lydia Knows.