Wargaming.netAction & adventure
Set sail for new horizons with British Tier VII Premium cruiser Plymouth and equip yourself with a set of essential in-game items. The bundle includes: - British Tier VII Premium cruiser Plymouth - 7 days of Premium Account - 12x Union Jack camouflages - 12x Rare Battle Boosters - 12x Rare Global XP Boosters - 12x Rare Ship XP Boosters - 12x Rare Credit Boosters - 12x Rare Commander XP Boosters If you already have Plymouth in your collection, you'll receive compensation in the form of 26,250,000 credits. Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also, please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.