Stellaris: Humanoids Species Pack
The Humanoids Species Pack adds new gameplay options alongside a selection of new portraits and ship models for the irrepressible human race – or at least for species that resemble humans to some degree. Humanoids, the most-played phenotype, now gain more variety with unique civics and a new origin, allowing players to design a species of decadent hedonists, master artificers, or even span the galaxy as a clone army. Along with their own unique ship class, new portraits, and more, there’s never been a better time to explore the future of humanity. The pack includes: Two New Civics - Play as master artificers or decadent hedonists New “Clone Army” Origin Ten New Portraits of Humanoids with a broad variety of hairstyles and clothing New Ship Models Three New Voiceover Sets for VIR Three Remixed Music Tracks to Add to the Stellaris Soundtrack UPDATE (2021) As of the 3.1 update for Stellaris, the Humanoids Species Pack has received so much new content that it’s practically inhuman! Two unique humanoid civics and a new humanoid origin are now included, alongside the glorious additions previously made by community modder Silfae. These additions are available now at no extra cost in the Humanoid Species Pack!