Zombie Vikings
Fra skaberne bag indie megahittet, Stick It to the Man!, kommer et nyt 1-4 spiller co-op stik-en-dolk-i-maven-a-thon. Tag med på et dødsjovt eventyr med Zombie-vikingerne. En rådden bande sendes på en mission gennem en episk verden for at hente Odins tabte øje. Spil de mest frygtindgydende vikinger, der nogensinde er vokset op i den nordiske muld - Gunborg, Seagurd, Hedgy og Caw-kaa. Hak dig igennem honningkagesumpene i Molgaga! Cruise gennem Midgårdsormens tarme! Kæmp mod gigantiske fjerkræ! Nøglefunktioner - Co-op kampspil for 1-4 spillere - Single-player og online/offline multiplayer - Skrevet af Zach Weinersmith (SMBC Comics) - Mere end 25 niveauer i 8 forskellige verdener. Plus 5 Versus Arenas! - Vælg mellem 4 forskellige Zombie-vikinger med unikke moves - Mere end 40 oplåselige våben. Prøv Stinknir eller Blunt Fish Trauma! - Saml vikingeruner og få nye seje evner. Prøv en ny spillestil! - Sy alle dine venner sammen til en gigantisk megazombie. Samarbejde er sjovt!